HUBUNGI KAMI:

Call / WhatsApp / SMS

+6019 - 3503741
+6019 - 3503742

Sabtu, 1 Februari 2014

SAKURA AMAZING SHAPE COFFEE, SAKURA PEARL WHITE COFFEE PLUS NANO COLLAGEN, SAKURA AMAZING PEARL WHITE

Produk baru yang semakin laris dipasaran serta dapat dilihat keberkesanan produknya dan iklannya sering kedengaran di corong2 siaran radio THR GEGAR menawarkan 3 jenis produk kecantikan iaitu Sakura Pearl White, Sakura Amazing Shape dan Sakura Amazing Pearl White. Produk pertama di Malaysia yang menggunakan sakura essence di mana ia telah diiktiraf oleh pakar kecantikan antarabangsa. Sesuai utk semua jenis kulit dan berikan kesan seawal 7 HARI. Telah mendapat kelulusan dari pihak KKM dan ada status HALAL.

1) SAKURA AMAZING SHAPE adalh rumusan khas utk membentuk tubuh bdn supaya mencapai berat badan ideal, dapat membuang lemak degil serta toksin dalam badan. Anda tidak perlu pantang makan, tidak perlu menahan daripada makan, tidak perlu senaman. Hanya minum SAKURA AMAZING SHAPE setengah jam sebelum dapatkan makanan lain. SAKURA AMAZING SHAPE dapat membakar lemak lebih cepat dan ia akan mengenyangkan. Boleh kurangkan berat sehingga 5KG dalam masag 7HARI. Lebihan kulit atau menggelebeh dapat diatasi dengan SAKURA AMAZING SHAPE. Jadi tak perlu risau kalau dah kurus. Harga Rm59.90 sebotol manakala Rm99.90 untuk 2 botol

2) SAKURA PEARL WHITE COFFEE merupakan produk yg terlaris kerana memberikan pencerahan dan aura pinky pd seluruh tubuh. Masalah kulit jerawat, jeragat, parut lampau, kusam, kekeringan, kekedutan, toner kulit yang gelap, bintik hitam, lebam, kesan terbakar dapat diatasi dgn SPW. Hasilnya sangat menakjubkan. Kulit lebih gebu, anjal, cerah sehingga 90%, kelihatan lembap dan keremajaan. Kebanyakan artis dalam dan luar negara menggunakan produk berasaskan sakura essence, glutathione dan nano kolagen. Harga Rm89.90. Ada 20 sachet. Anda semua pasti terkejut perubahan 7 HARI pertama.

3) SAKURA AMAZING PEARL WHITE adalah produk kecantikan untuk pencerahan pada kulit. Perbezaan SAKURA AMIZING PEARL WHITE dengan SAKURA PEARL WHITE COFFEE adalah tidak mengandungi nano kolagen. Hanya mengandungi sakura essence, glutathione dan kolagen. Kulit anda menjadi lebih cerah dan nampak lebih muda dari umur. SAKURA AMAZING PEARL WHITE dibekalkan dengan shaker untuk shake sebelum minum. Harga sangat murah. Hanya Rm39.90 sebotol. Pasti anda semua akan teruja perubahan pada kulit anda.

¤ Potongan harga sehingga 20% dari saya drpd harga asal..
¤ plus postage ikut item..

Berminat leh wassap/ sms :- 019-3503741

Tiada ulasan:

Catat Ulasan